tisdag 23 april 2013

Bättre

Sonens blindtarm fortsätter att gäcka honom. Idag har han vilat och inte känt av den alls. Istället har han passat upp på mig med te och tagit hand om disken. Sen såg vi fotboll tillsammans. En match som kommentatorerna var lyrisk över. Framför allt fick det vinnande laget mycket beröm. Trots att alla verkade rörande överens om att tre av vinnarlagets fyra mål inte borde dömts som mål. Så hur bra var egentligen det vinnande laget?
Nu är jag övertrött och har svårt att somna. Funderar på att slå något hårt i huvudet.

4 kommentarer:

Sus sa...

Dumma tarm. Stackars fina S.

Lippe sa...

Vilken bråkig blindtarm! Hoppas den bara lugnar ner sig. Här har det blåst i tre dagar så jag har inte kunnat se på TV...
Tur man har dator :)

Åsa Hellberg sa...

Kan de inte ta bort det där eländet?

Singelmamman sa...

Sus: Mycket dum tarm.

Lippe: Ingen tv... jo jag skulle nog klara mig utan den. Om datorn fungerar! :-)

Åsa Hellberg: De vill ju helst inte göra det. Men så blir det kanske.