Jag ska göra reklam, och det för Kindwalls i Hammarby Sjöstad! Bra bemötande, fantastisk service och snabba. Jag lämnade bilen i morse och vid 14-tiden idag var de klara. Jag känner också att priset, 2300 kr, inte var helt horribelt även om det svider så här inför jul. Så, nu är det i alla fall sagt.
I övrigt är jag på kurs och lär mig allt om pensioner, försäkringar med mera, och det är så snårigt, och jag är lika vilsen här som i en svampskog.
Nu ska jag och vår klubbordförande B ta ett glas vin, 18 blir det middag. Och imorgon bitti mer att lära sig. Och en simtur på morgonen.
1 dag sedan
