Och jag är förstås också vaken.
Men medan flugorna gått bananas så går jag pyjamas. Min gäst, A från Ööörebrooo sover sen länge tillbaka. Imorgon ser dagen lugn ut, på papper och i den elektroniska kalendern. Men jag vet att skenet bedrar å det grövsta. Kvällen ska ägnas åt lite konstinvigning, snittar och champagne tror jag stenhårt på. Fast jag vill verkligen hinna hem och ta en promenad med Sus. Och egentligen, vad hindrar mig? Jag kan ju välja själv. Så jag väljer både konstinvigning och promenad (fast kanske först på lördag, eller rent av på söndag). Det är ju det som är så fantastiskt, att ha valmöjlighet! Nä jag tänker inte skriva något mer politiskt inlägg, inte ikväll. Och så var det visst bara jag kvar uppe. Tyvärr råkade bananflugorna, de två, hamna mellan mina händer. Synd om dem. Sov gott ni andra!
1 dag sedan
