Visar inlägg med etikett tror jag måste ha en kopp te till. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett tror jag måste ha en kopp te till. Visa alla inlägg

fredag 14 december 2012

Fet och dryg

Bilden har jag snott från nätet
Efter en strålbehandling blir området som strålas bränt. Lite som om jag skulle solat för mycket. Så jag smörjer och smörjer mig och försöker att inte ha så mycket som skaver på området. Jättelätt. Inte. Kläder kan skava rejält. Nå väl. Nu har jag via Buzzador fått möjlighet att prova Locobase REPAIR. Så vilken dag som helst dyker den upp, den feta och dryga krämen.

I avvaktan och väntan på krämen så jobbar jag hemifrån idag. Egentligen skulle jag vara ledig. Men min idé funkade inte riktigt ihop med mitt jobbs idé om när saker och ting ska vara klara. Så jag kompromissar lite med mig själv. Och jag är väldigt förtjust i att jobba hemifrån. Lite då och då. Framför allt eftersom hårfix och kläder inte behövs. Ikväll fortsätter jag på den inslagna vägen med mat och dryck i överflöd. Först ännu ett julbord, den här gången på Enskede värdshus. Sen direkt hem till god vän på glöggmingel.