![]() |
| Bilden har jag snott från nätet |
I avvaktan och väntan på krämen så jobbar jag hemifrån idag. Egentligen skulle jag vara ledig. Men min idé funkade inte riktigt ihop med mitt jobbs idé om när saker och ting ska vara klara. Så jag kompromissar lite med mig själv. Och jag är väldigt förtjust i att jobba hemifrån. Lite då och då. Framför allt eftersom hårfix och kläder inte behövs. Ikväll fortsätter jag på den inslagna vägen med mat och dryck i överflöd. Först ännu ett julbord, den här gången på Enskede värdshus. Sen direkt hem till god vän på glöggmingel.

