Visar inlägg med etikett ta hand om dig själv. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett ta hand om dig själv. Visa alla inlägg

söndag 26 april 2009

Sov, sov gott.

Ibland ger jag bara fan i saker och ting. Just nu är det så, klockan är mycket, för mycket och jag har haft en härlig kväll med bästa vännen och några andra rara tjejs,brudar. Men hemma igen är/blir det lite antiklimax. Vad beror det på?

Nu är jag trött och imorgon är helgen slut och kidsen ska göra sig beredda att gå till fadern. Piss, ja jag vet att det är föga salongmässigt, men jag håller masken alldeles för mycket. Inte bara utåt, minst lika mycket för mig själv.

Imorgon blir det kanske fönstertvätt, det blir alldeles säkert grillat i vännens sommarstuga och yogan på kvällen. Thank good for yoga.

Dessutom börjar jag få tandvärk och idag från affären fick jag ett stenskott i vindrutan. Jag undrar hur Dalai Lama egentligen gör...?