Visar inlägg med etikett leva. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett leva. Visa alla inlägg

onsdag 29 april 2009

Om jag skulle ta och bli lite existensiell

Följande fina formulering hittad jag på nätet: Målet är att livet ska levas. Nämen! No shit alltså. Som jag undrat. Nu väntar jag bara på nästa: Så här ska livet levas. Spännande.