Visar inlägg med etikett jag föredrar att vara pigg på dagen tack vare att jag sovit länge på morgonen. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett jag föredrar att vara pigg på dagen tack vare att jag sovit länge på morgonen. Visa alla inlägg

tisdag 28 september 2010

För tidigt i säng

Jo jag tror att jag kan gå och lägga mig för tidigt. Jösses så oroligt jag har sovit i natt, och drömmen jag drömde, som väckte mig vid 1-snåret i natt var mycket otäck. En mardröm helt enkelt. Bland annat så blev jag slagen i huvudet av min yngsta tonåring som dessutom gick hemifrån mitt i natten med orden; Jag tänker gå nu. Såna drömmar vill jag inte ha mer av. Jag säger som Rut-Knut-Tjut jag vill reklamera den här natten. Och jag lovar verkligen inte att jag kommer lägga mig tidigt någon mer gång den här veckan.

Jo självklart är jag piggare idag än igår morse, men det hör väl ändå inte hit?