1 dag sedan
Visar inlägg med etikett hur gör jag för att inte behöva komma hem till snö om fem dagar? jag vill inte jag vill inte jag vill inte. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett hur gör jag för att inte behöva komma hem till snö om fem dagar? jag vill inte jag vill inte jag vill inte. Visa alla inlägg
torsdag 13 januari 2011
Här på hotellet där vi bor
Det finns ett stort gäng Göteborgare och de hörs. Det finns ett ungefär lika stort gäng danskar och de hörs ännu mer. Men de två gängen verkar gå förbi varandra, det är lätt för det är så stort område. Ikväll är vi lovade en dragshow av personalen. Vi pratar alltså ett land där de flesta är muslimer och de flesta som jobbar här är män. Kanske därav showens tema? Gårdagens show, på vår första och andra dag... beroende hur man räknar, var personalshowen så pinsam att mina tonåringar gömde sig bakom en pelare. Men ikväll har vi tagit bord så vi kommer att se perfekt.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
