Visar inlägg med etikett dagar. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett dagar. Visa alla inlägg

måndag 27 april 2009

Jobb, jobbar, att jobba

Måndag och tonåringarna drar till fadern. Återigen tungt. Verkar vara ett stim av övergivenhetskänslor som jag hamnat i. Men veckorna jag har dem, tonåringarna alltså, går så himla fort.

Och så har vi måndagarna! Inte tycka om.
Men träningsvärken är lite bättre, så kanske jag slipper inflammation i benhinnorna ändå. Lunch med H idag. Behöver vara på lite bättre humör för det egentligen. H kan, med sitt rättframma sätt, sänka mig om jag inte ser upp.
Men egentligen är det nog inte med flit, H bara är sån.