Visar inlägg med etikett Kan inte kommisarie morse vara slut snart så att jag kan gå och lägga mig?. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Kan inte kommisarie morse vara slut snart så att jag kan gå och lägga mig?. Visa alla inlägg

fredag 7 januari 2011

Nu e det kväller

Idag har jag gjort ingenting, och däremellan gjort ännu mindre. Himla skönt. Jag slapp tilloch med laga mat. Det blev mycket rester kvar från igår, och lite cheescake. Imorgon ska jag och tonåringar till min mamma och styvpappa och firas lite till. Vi gjorde en deal, jag och mamma, jag tar med ngt att dricka och efterrätt och mamma gör huvudrätten. Så slipper de ut och fara och jag slipper höra styvfar säga precis när de kommit hit; ska vi åka hem nu. Tonåringarna har tänkt ut efterräten, den måste passa styvpappa så att de där tänderna hålls i munnen och inte någon annanstans.