Visar inlägg med etikett Byråkrat och portfölj. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Byråkrat och portfölj. Visa alla inlägg

lördag 31 oktober 2009

Uppviglerska

Den här lilla oansenliga bandyportföljen lyckades med konststycket att uppvigla en hel SL-buss, 4:an från Zinken till Gullmarsplan efter Bajens knappa vinst över Broberg. Eftersom målskörden var så skral så fanns det gott om dricka kvar, så jag bjöd de redan överförfriskade grabbarna på starkvinsglögg. Jag hann också med att "huta åt dem" och se till att de uppförde sig. Trots intagande av rusdrycker. Snacka om att jag är ett föredöme. Bajen vann, sa jag det?