måndag 1 juli 2013

Upptagen

Lyssnar på Kristian Gidlunds sommarprogram. Återkommer senare.

6 kommentarer:

Nina sa...

en annan sak du skulle kunna vara upptagen med är att boka biljett till Popaganda festivalen, Håkan kommer dit!
http://www.popaganda.se/nyheter/hakan-hellstrom-till-popaganda/

Nina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
nillas liv på pinnen sa...

Jag missar sommarprataren VARJE DAG. Trots att jag varje dag tänker att jag ska lyssna.

Singelmamman sa...

Nina: Jag skulle absolut kunna vara upptagen med det!

Nilla: Ladda ner Sveriges Radios app och lyssna i efterskott, så gör jag!

Anna lever i dag sa...

Lyssnade på reprisen i går kväll... Svårt att somna efter det, blev alldeles tagen. Men samtidigt, tänk om alla bearbetade sina känslor kring döden på liknande sätt? Visst skulle många vinna på det?

Singelmamman sa...

Fru Fransson: Jag tror som du! Många skulle absolut vinna på det, både de som drabbas själva och anhöriga/vänner.