torsdag 21 februari 2013

Kan jag låta bli?



11 kommentarer:

Gafflan sa...

Om du är som mig så kan du det. Eller inte. ;))

FiA FIT sa...

Klart du kan!

FiA FIT sa...

Och kan du inte så är väl inte det hela världen :-)

KRAM

Fru Venus sa...

Just nu skulle jag inte ens fundera på att låta bli.

Snäckskalsdalen. sa...

Men vad är det, det ser ut som små komockor eller behöver jag rengöra mina glasögon.....bullar, P här säger att det är bullar. Då hade jag tagit alla fyra! Mums!

Madlar sa...

Aj, dagens dilemma. Fast du ska väl iväg o träna så visst kan du ta en bulle? Eller två?

Pyspunka sa...

Ja alltså, JAG skulle inte kunna. Men det finns ju folk med karaktär, så JA. Du kan nog stå emot...

Singelmamman sa...

Gafflan: Exakt så är jag. :-)

Fia Fit: Klart jag inte kunde...
Fia Fit: Inte alls hela världen!

Fru Venus: Inte jag heller.

Snäckan: Jag tog en halv.

Madlar: Visst drog jag iväg och tränade och visst fick jag det!

Pyspunka: Karaktär säger du... inte när det gäller nygräddade kanelbullar.

nillas liv på pinnen sa...

Frågan är om du BÖR låta bli. Nej, varför.

Nina sa...

Men va goda de ser ut! Jag hade inte kunnat stå emot!

Singelmamman sa...

Nilla: Exakt.

Nina: Inte jag heller.