lördag 5 januari 2013

Saknas

Gästerna.

17 kommentarer:

Åsa Hellberg sa...

Önskar er en härlig kväll!

Snäckskalsdalen. sa...

Och här sitter jag.......Ha det underbart!

Gafflan sa...

Ha en supertrevlig kväll!

Realisten sa...

Ha en fantastisk kväll!

Anonym sa...

Jag kan komma om det behövs!

sa...

Ser underbart ut - önskar dig en underbar kväll och du, hälsa Sus :)

nillas liv på pinnen sa...

Men kommer de aldrig?

Mammahäxan sa...

Ha det nu bästast och roligast. Det är en order!

Suzan sa...

Åhhh! Slurp!

Anonym sa...

Ha det helt fantastiskt!

Emma sa...

Ser smaskens ut!

Shamrock sa...

Hoppas att ni hade det jättekul. Och jag är så besviken att jag inte kunde klona mig och vara på två ställen samtidigt

Gafflan sa...

Idag säger jag GRATTIS på födelsedagen och önskar dig en supertrevlig dag!
Stor Kram. <3

Åsa Hellberg sa...

Grattis på födelsedagen!!!!

Anonym sa...

Oj då käre värld- om du kallar det där enkelt och pretentiöst så undrar jag hur det ser ut när du lägger manken till!Oj så mycket gott man missade!
Något jag inte missar är däremot möjligheten att få gratulera dig och det gör jag nu- Grattis på födelsedagen!! Hipp hipp hurra!!!!
Åsa Jinder

Realisten sa...

Stort grattis på din dag!

Singelmamman sa...

Åsa Hellberg: Tack, det fick vi också.

Snäckan: Tack! Men snart hoppas jag att vi ses.

Chrissan: Jag hade så himla kul!

Gafflan: Tack!

Realisten: Tack vännen!

lifesucks: Du hade gärna fått komma!

Hå: Tack så mycket. Jag ska hälsa Sus.

Nilla: Jo de gjorde det, som tur var.

Mammahäxan: Tack så jättemycket, jag gjorde exakt som du sa.

Suzan: Japp, det fanns absolut saker här på bordet som du skulle kunnat äta!

Anne med e: Tack, det var en fantastiskt trevlig kväll.

Emma: Och med tanke på att inget blev kvar, så var det nog det också.

Shamrock: Och jag hade så gärna velat att du kom. Vi får se till att ses snart. Basta.

Gafflan: Åh, tack så hemskt mycket! Kram tillbaka.

Åsa Hellberg: Tack snälla du!

Åsa Jinder: Men det var inte så pretentiöst. Men gott, ja det var det. Tusen tack för grattishälsningen!

Realisten: Tack vännen!