tisdag 18 september 2012

För fort?

Har jag ätit för fort om det slår lock för öronen?

8 kommentarer:

Tjillevipp morsan sa...

Hahaha!! Japp. Förmodligen . Kram till dig min sköna böna.

Mammahäxan sa...

Kan vara så. Eller så är du förkyld. Eller så har någon pratat för högt i närheten av ditt öra.

Gafflan sa...

Säkert.
Du stod inte på händerna när du åt? Det skulle i så fall vara en orsak till lock. ;)
Kramar

Knasterfaster sa...

Åkte du bil/buss/tåg/hiss då du åt? Jag brukar få lock för öronen när jag åker bil/buss/tåg/hiss. Jag får hicka när jag äter för fort.

Brannmannsfrun sa...

Har jag aldrig upplevt men kanske det ja..
Fniss..

Anonym sa...

Det låter som du ätit utan att tugga. Då kan det slå lock :-)

Sus sa...

För det kan väl inte vara så att jag pratade för mkt..? Nä..?

Singelmamman sa...

Tjillevipp morsan: Du säger det.. tror väl det också.

Mammahäxan: Nä förkyld är jag då rakt inte. Pratat för högt i närheten av ditt öra? Nä vem skulle ha gjort det?

Gafflan: Nä stå på händerna kan jag inte ens.

Knasterfaster: Ja hicka låter mer naturligt.

Brannmannsfrun: Hm, måste nog undersökas mer noggrant.

Fru H: Visst ja, tugga var det...

Sus: Va? Högt, nä. Och inte mycket heller. Väl? Då måste ju jag också ha pratat mycket, och det gör ju inte jag.