måndag 2 juli 2012

Jag vet inte riktigt


Vad är det för något som serveras som dagens Husman?

16 kommentarer:

Knasterfaster sa...

Husman lät seg och träig. Jag skulle ta vego.

Fru Venus sa...

Har nån pocherat det där torra från ryggen som lossnar när man piskar i bastun?? Uäk...

Snäckskalsdalen. sa...

Tig min mun så får du socker......kram

Ther´ sa...

Lustigt, jag tänkte just detsamma. Idag är en sån dag som jag skulle kunna säga en del om människor, men jag låter bli. Jag tröstar mig med att mitt tålamod och min överseende är större en annan dag. För jag är övertygad om att det är jag som måste ändra mig - de lär inte göra det ...

Therése L sa...

Hm, vad hände där egentligen, Therése L heter jag ju!

Singelmamman sa...

Knasterfaster: Jag hoppade över matsalen helt idag.

Fru Venus: Verkligen Uäk!

Snäckan: Hahahaha! Gissa om jag tänkte samma sak.

Ther´: Så är det nog, vi måste ändra oss.

Therése: Ibland är tekniken förunderlig.

Anonym sa...

Asså, torkrygg är säkert godare än torsk. Det är jag helt säker på.

Singelmamman sa...

Anne med e: Men jag gillar verkligen torsk!

h sa...

Jag väljer vego! ;)

Singelmamman sa...

Helena: Av de tre alternativen skulle jag också ha gjort det.

Anonym sa...

Men det gör inte jag. Men vegon lät väldigt god! :)

Singelmamman sa...

Anne med e: Vegon lät faktiskt riktigt gott. Undrar vad det är för något idag?

Therése L sa...

Ja, jag tror tyvärr att vi får ta på oss det ansvaret. Vi som har insikten att ändra oss - de andra har inte det! :-) (Och med de andra menar jag såklart vissa - inte alla andra utom oss!)

Singelmamman sa...

Thrése L: :-) Så sant!

Shamrock sa...

haha

jag skulle beställt torkryggen för att se vad jag fick in

Singelmamman sa...

Shamrock: Det var en toktråkig torsk som de fick in. De som valde den.