fredag 2 mars 2012

Vi säger väl så

Published with Blogger-droid v1.7.3

8 kommentarer:

Knasterfaster sa...

Tack själv! När jag tittar på kanalerna du nämnde en hel kväll så är jag fruktansvärt kissnödig vid den här tiden för de har ju inga kisspausar.

Singelmamman sa...

Knasterfaster: Det är just det som är så märkligt. Jag tycker reklamavbrottet är toppen. Då hinner jag hänga tvätt, kissa, göra en macka och så vidare. Sov gott!

Tove Kungsholmen sa...

Suss gott!

Malla sa...

natti! eller morrn!

Shamrock sa...

och idag blir det en kanondag

Sus sa...

NU är jag vaken =) Tränar du?

Fru Venus sa...

God morgon och ha en UNDERBAR dag och krama om alla från mig! :-)

Singelmamman sa...

Tove: Det gjorde jag!

Malla: Nu är det morrn!

Shamrock: Idag blir det en toppendag!

Sus: Har gjort, gjorde när du frågade. :-) Tränar du nu?

Fru Venus: Jag ska ställa till med ett kramkalas!