fredag 4 juli 2014

Jag vet att jag hade lovat

Det spelar visst ingen roll vad jag säger åt mig. Återigen har jag klippt mig själv. Med nagelsaxen. Nu är hockeyfrillan ett minne blott. Tyvärr får du ingen bild, det var lättare att klippa mig än att ta ett foto.
Annars då? Jo jag bakar. Pizzasnurror. 
Dessa ska jag ta med till morgondagens tjejträff. 
På film är det alltid oerhört sexigt när skådisarna bakar så svetten lackar. Med mjöl upp över öronen. 
Så ser inte jag ut, jag påminner mer om en sumobrottare.  Dessutom är det väldigt dumt att skvätta tomatsås på den beiga kjolen. Och jo, jag har ett förkläde, i garderoben.
Nu ska jag göra mig i ordning för kvällens tjejträff. Det vankas bubbel har jag förstått.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Pizzasnurror låter gott!
Tomatsås på beige kjol mindre bra.

Tjejträffer i alla former är finfint!

Ting sa...

Pizza och tjejer, det är grejer det!