Visar inlägg med etikett yngsta gjorde köttfärspaj till middag. Attans god middag. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett yngsta gjorde köttfärspaj till middag. Attans god middag. Visa alla inlägg

lördag 13 november 2010

Dyrköpt

Jacka modell lång till äldsta inköpt. Och fodrade, läderstövlar utan klack inköpt till yngsta. Jag är glad att deras pappa betalar hälften, för det här blev dyrt. Mycket dyrt.