
Idag ska jag och tonåringarna förena de två delarna nytta och nöje. Jag har ännu inte helt lyckats klura ut vad som är vad för mig. Jag och tonåringarna ska äta lunch hos min mamma och styvfar. Så nu sitter jag i lugn och ro och laddar batterierna, och träningsväskan är packad.
På sena eftermiddagen och kvällen ska vi städa. Jag inbillar mig att jag i och med det kommer att välkomna morgondagen efter en sån kväll.
Published with Blogger-droid v1.7.3