Visar inlägg med etikett varför är det inte lika kul att gå och lägga sig som det är att ligga kvar i sängen på morgonen?. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett varför är det inte lika kul att gå och lägga sig som det är att ligga kvar i sängen på morgonen?. Visa alla inlägg

tisdag 17 november 2009

Här ska jag ha en fyndig rubrik som lockar till läsning

Jag har ett anfall av "det-är-mest-synd-om-mig-i-hela-världen-nämen-skärp-dig-för-bövelen-och-sluta-gnäll-men-jag-känner-ju-så-här-just-nu-och... aaargh! Nä nu räcker det. Men sonens rum är nästan klart, och jag har inte gjort ett dugg. Bra jobbat! Ja sonen alltså.

Jaha, det var allt.