1 dag sedan
Visar inlägg med etikett var är solen som det pratades om på mitt jobb igår?. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett var är solen som det pratades om på mitt jobb igår?. Visa alla inlägg
lördag 29 januari 2011
Drömtillvaro hemma
Just varit iväg och tränat. Det är en fantastiskt skön tradition. Nu ska jag bruncha med mig själv. Och njuta av tystnaden. Idag blir det en hemmadag. Vet inte när det senast inträffade. Och det ska bli så skönt. En granne tvättar fönster, det ska jag inte göra, men jag ska städa lite, och krypa in under badkaret och se vad fan det är som gör att vattnet rinner ut så långsamt. Sen blir det film för hela slanten.
Något att snacka om:
var är solen som det pratades om på mitt jobb igår?
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
