Visar inlägg med etikett väldigt efterhängset skrutt i ögat. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett väldigt efterhängset skrutt i ögat. Visa alla inlägg

måndag 13 februari 2012

Jag fick ett litet skrutt i ögat, jo det fick jag!

Ska just till att stänga ner och släcka, tandtråda minsta lilla mellanrum mellan tänderna, skrubba fejset och dutta på lite nattkräm, då sonen skickar ett sms.
"Godnatt älskade mamma! Hoppas du haft en bra dag, om du träffar syster min imorgon bitti så hälsa henne att hon ska ha det så bra i Kungsberget. Sov gott. Puss och kram!"