Ska just till att stänga ner och släcka, tandtråda minsta lilla mellanrum mellan tänderna, skrubba fejset och dutta på lite nattkräm, då sonen skickar ett sms.
"Godnatt älskade mamma! Hoppas du haft en bra dag, om du träffar syster min imorgon bitti så hälsa henne att hon ska ha det så bra i Kungsberget. Sov gott. Puss och kram!"
1 dag sedan
