Visar inlägg med etikett ur led är käken. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett ur led är käken. Visa alla inlägg

onsdag 4 november 2009

Träningsvärk del 1

När jag och A går från vår konferens idag konstaterar jag att vår gemensamma arbetskamrat G har haft sönder ett ledband. Jag säger att vi har det värre, vi har nog haft sönder varsit smilband.