1 dag sedan
Visar inlägg med etikett ur led är käken. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett ur led är käken. Visa alla inlägg
onsdag 4 november 2009
Träningsvärk del 1
När jag och A går från vår konferens idag konstaterar jag att vår gemensamma arbetskamrat G har haft sönder ett ledband. Jag säger att vi har det värre, vi har nog haft sönder varsit smilband.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
