Intet är som väntans tider. Jag väntar på hemleverans av gran. Köpte en via nätet förra året, www.dinjulgran.se, och blev jättenöjd. Nu ska de komma och leverera en gran vilken timme som helst. Jag har väntat sedan kl 16.
Vad väntar du på?
10 timmar sedan
