Visar inlägg med etikett undrar om jag ska berätta för alla som inte bor här att det har snöat oavbrutet hela dagen?. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett undrar om jag ska berätta för alla som inte bor här att det har snöat oavbrutet hela dagen?. Visa alla inlägg

fredag 21 december 2012

Efter klockan 16

Intet är som väntans tider. Jag väntar på hemleverans av gran. Köpte en via nätet förra året, www.dinjulgran.se, och blev jättenöjd. Nu ska de komma och leverera en gran vilken timme som helst. Jag har väntat sedan kl 16.
Vad väntar du på?