1 dag sedan
Visar inlägg med etikett undrar om jag behöver städa ut lite mousserande också. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett undrar om jag behöver städa ut lite mousserande också. Visa alla inlägg
söndag 30 januari 2011
Kontemplation utan det religiösa
Hittills en dag av fylld av lättja, lust, stillhet, förberedelser och nyladdade batterier inför kommande vecka. Rensat både yttre och inre skräp. Bäst tyckte jag om att rensa i kylskåpet och slänga äta upp de överblivna chokladbitarna som låg lite här och där i kylskåpet, kvar sedan julas. Nu fortsätter filmhelgen.
Något att snacka om:
undrar om jag behöver städa ut lite mousserande också
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
