Visar inlägg med etikett undrar om finnen på näsvingen ska bli ngt eller bara göra ont. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett undrar om finnen på näsvingen ska bli ngt eller bara göra ont. Visa alla inlägg

onsdag 22 februari 2012

Och så blev det middag

Men vinglaset i utkanten är inte mitt. Efter den här middagen lär jag inte drabbas av några vampyrer. För visst gillar inte vampyrer vitlök!?
Sonen har ringt och berättat att han blivit headhuntad till ett extra jobb, efter skoltid. På stadsdelsförvaltningen. Sonen är jätteglad, och som han sa: "nu börjar mitt yrkesliv, 50 år kvar".
Ja bara, "grattis grabben, men du får nog räkna med tio år till på det..."
Published with Blogger-droid v1.7.3