
Vi hade en intressant, nåja, diskussion på jobbet härom dagen. Om de sociala mediernas icke värld. En del tycker att det är märkligt att säga att man känner någon utan att ha träffats. Att det är ytligt jada jada. Så då frågade jag vad skillnaden var på att ha brevvänner. Det konstiga inträffade då, diskussionen upphörde.
Published with Blogger-droid v1.7.3