Visar inlägg med etikett två Ipren och ett glas vin så kändes inte smärtan allt för mycket igår kväll. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett två Ipren och ett glas vin så kändes inte smärtan allt för mycket igår kväll. Visa alla inlägg

fredag 3 september 2010

GOD MORGON!

Ja jag måste skrika, så att jag vaknar. Är på väg till Arlanda nu för att fortsätta till Köpenhamn. Hade jag tid, och det önskar jag verkligen att jag hade, skulle jag våldgästa Lilla Blå. Nu får jag istället njuta av en rundtur i Byen. Sen åker vi över till Malmö och lite företagsinformation.

Va, vad sa du? Jasså, ryggen. Det får bli ett senare inlägg.