1 dag sedan
Visar inlägg med etikett tre kvällspromenader med tonåringarna borde det kunna bli om jag kan övertala dem som vanligt. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett tre kvällspromenader med tonåringarna borde det kunna bli om jag kan övertala dem som vanligt. Visa alla inlägg
måndag 8 november 2010
Förkylningen som inte kom
Idag kommer tonåringarna. I veckan har vi tvättstugan. Idag är det måndag. Mitt västra öra dunkar, halsen känns lite konstig, men förkyld är jag inte. Hoppar över träningen idag tror jag. Eventuellt tar jag det på vägen hem. Jag har haft en fantastiskt skön, rolig, och avkopplande helg, gjort en massa nytta hemma, inte minst det roliga rensa avloppet. Tvättat nästan allt, så nu kan tonåringarna fylla tvättkorgen igen. Den här veckan ser jag mest fram emot att jag inte har något inbokat på kvällarna som hör till jobbet.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
