Visar inlägg med etikett tralla la la la tralla lalla la. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett tralla la la la tralla lalla la. Visa alla inlägg

måndag 30 november 2009

Nu känns det genast bättre

Tanden går i bästa fall bara på 1600 kr och bilen klarade inte alls besiktningen med den glans jag krävt av den. Det högra hjullagret är slut, två olika lampor i fram är kaputt. Priset för det lilla äventyret glömde jag fråga om när jag bokade tid hos verkstaden.

Men! på verkstaden kan de "upphäva" Bilprovningens önskan om att jag ska besöka dem igen, i och med att felen lagas så är alles klart! Lyckan är ju fullständiga!