Och vips kommer en ny följare. Så attans kul! Jag tror inte jag sagt hej ordentligt till alla er, så även om det kanske känns lite snålt att få något så där kollektivt så är det ärligt menat.
Du är hjärtligt välkommen hit! Vem du än är och varför du nu hänger här. Det vore kul att få höra det, av dig själv, varför alltså. Så kommentera lite här, behöver inte vara en roman, och du behöver inte fläska på om hur fantastisk jag är. Om du inte vill förstås, den glädjen vill jag inte ta i från dig. Och även om du är anonym så vore det kul om skriver ungefär var i landet/vlärden du bor. Ok, då lagar jag lite käk nu, och bakar mig lite så kommer jag tillbaks senare och kollar. Deal?
1 dag sedan
