Visar inlägg med etikett sus och jag har funderat på lämplig hobby som vi kan nörda in oss ordentligt på. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett sus och jag har funderat på lämplig hobby som vi kan nörda in oss ordentligt på. Visa alla inlägg

torsdag 14 april 2011

Alltså, Sus, nu vet jag!


Bilden lånad från: http://www.fotoakuten.se
Vi kan satsa på choklad och champagne! Då måste vi ju ha lov att prova oss fram också eller hur?