1 dag sedan
Visar inlägg med etikett sus och jag har funderat på lämplig hobby som vi kan nörda in oss ordentligt på. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett sus och jag har funderat på lämplig hobby som vi kan nörda in oss ordentligt på. Visa alla inlägg
torsdag 14 april 2011
Alltså, Sus, nu vet jag!
Vi kan satsa på choklad och champagne! Då måste vi ju ha lov att prova oss fram också eller hur?
Något att snacka om:
sus och jag har funderat på lämplig hobby som vi kan nörda in oss ordentligt på
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)

