Visar inlägg med etikett strålande stjärna. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett strålande stjärna. Visa alla inlägg

tisdag 1 december 2009

Röd julstjärna

Jag och tonåringarna vill ha varsin stor, röd, julstjärna. Men det verkar bli svårt. Ska prova några affärer på vägen hem, och köpa lussebullar också. Har inte hunnit/orkat/kommit ihåg att baka själv. I helgen blir det dock mycket bak.

Vet du var i Sthlms innerstad jag kan hitta röda julstjärnor att hänga i fönstret så låt mig veta det.