1 dag sedan
Visar inlägg med etikett sov gott. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett sov gott. Visa alla inlägg
lördag 8 januari 2011
Dagens lunch
Jag fick en av mina favoriträtter idag. Oxrullader! Jättefantastiskt goda. Till förrätt hade vi med oss skagentoast, och mousserande och till dessert, en löstandsvänlig, gino. Moder fick bistå med lite glass. Det hela sköljdes ned med lite "överblivet" rosévin. Konstigt nog var vi alla tre småsugna ikväll när vi varit hemma en stund. Så då trollade vi fram lite rester igen. Jag tror att vi kommer ha rester till midsommar. Nu är jag så in i hoppsans mätt att jag ser ut att vänta tvillingar vilken sekund som helst. Inte najs. Inte najs alls. Sån tur att det är träning imorgon igen. Och nu då, händer det något lattjo? Nä, faktiskt inte, Singelmamman stänger ner både datorlock och ögonlock och lägger sig att lyssna till de droppar som faller frenetiskt från balkong och tak. Imorgon är det sovmorgon, det vet jag. God natt och over and out for nu!
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
