1 dag sedan
Visar inlägg med etikett sol i dag med ser lovande ut. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett sol i dag med ser lovande ut. Visa alla inlägg
fredag 5 november 2010
Lilla tå är inte blå
Bara lite röd. Och en halv nagel fattigare. Men den gör inte ont ett dugg. Så nu har jag ätit lite yoghurt och banan, och jag går och tränar.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
