1 dag sedan
Visar inlägg med etikett socker men framförallt vin?. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett socker men framförallt vin?. Visa alla inlägg
måndag 6 september 2010
Jag visste det
Ett glas vin hade varit gott nu. Jag tror att jag måste lära känna grannarna här.
Något att snacka om:
hur många känner sina grannar så att de kan låna mjöl,
socker men framförallt vin?
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
