1 dag sedan
Visar inlägg med etikett snart ska jag klappa händerna och ropa uppställning så vi kommer iväg till museet. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett snart ska jag klappa händerna och ropa uppställning så vi kommer iväg till museet. Visa alla inlägg
måndag 25 juli 2011
Jag vill ha det så här jämt!
Äter frukost med mina två tonåringar och sonens flickvän. Roliga, knasiga, allvarliga och eftertänksamma diskussioner och kommentarer. Ironi, skratt, och en och annan kärleksfull blick mellan de två förälskade far över köksbordet. Sonen skickar ett glas med juice över golvet. Tur det, nu MÅSTE jag verkligen skura golvet. Jag gillar när saker och ting sker utan att jag måste bestämma själv.
Något att snacka om:
snart ska jag klappa händerna och ropa uppställning så vi kommer iväg till museet
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
