Visar inlägg med etikett snart middag på balkongen. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett snart middag på balkongen. Visa alla inlägg

måndag 25 april 2011

Iförd kirughandskar

Jag och 15 fjorton-/femtonåringar har städat Högdalstoppen. Det var en djäkla fart på ungdomarna när vi sa att vi var klara. Försvann som en avlöning.
Published with Blogger-droid v1.6.7