Visar inlägg med etikett ska lyckas få upp tonåringarna också och iväg med dem till skolan. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett ska lyckas få upp tonåringarna också och iväg med dem till skolan. Visa alla inlägg

onsdag 19 januari 2011

Jo jag är uppe, hemma och trött

Planet var väldigt mycket försenat. Så istället för att landa 19.30 landade vi 22.45. Så vi 1-tiden i natt var vi i säng. Nu är jag i valet och kvalet om jag ska orka träna. Än mindre jobba, fast... träningen kan jag bestämma själv om. Jobbet är det nog fler som har synpunkter om. Och så måste jag ju lämna över godisasken jag köpt. En fin tradition, och nu har jag köpt något jag tycker om. Chokladdoppade maccadamienötter.