Visar inlägg med etikett själv tror jag att jag vaknar lite senare idag. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett själv tror jag att jag vaknar lite senare idag. Visa alla inlägg

tisdag 4 januari 2011

Är det morgon redan?

Igår kväll lät det så här vid 22-tiden när Singelmamman pussade och kramade de små liven:

S: Godnatt, när ska jag ringa och väcka er imorgon
Två tonåringar: Du behöver inte ringa oss, vi vaknar själva, men om du ringer väck oss inte före 10.
S: Så vid lunch då typ?
Två tonåringar: Alltså, vi är nog vakna innan, så ring på mobilerna...
S: *Skeptisk* Jag kan ju börja med att ringa på hem nr...
Två tonåringar: Ok, men vi är säkert inte hemma.

Ringde just och väckte tonåringarna som förvånat vaknade av just telefonsignalen.