Igår kväll lät det så här vid 22-tiden när Singelmamman pussade och kramade de små liven:
S: Godnatt, när ska jag ringa och väcka er imorgon
Två tonåringar: Du behöver inte ringa oss, vi vaknar själva, men om du ringer väck oss inte före 10.
S: Så vid lunch då typ?
Två tonåringar: Alltså, vi är nog vakna innan, så ring på mobilerna...
S: *Skeptisk* Jag kan ju börja med att ringa på hem nr...
Två tonåringar: Ok, men vi är säkert inte hemma.
Ringde just och väckte tonåringarna som förvånat vaknade av just telefonsignalen.
1 dag sedan
