Är lite sen. Ska iväg på jullunch. Här.
Men mina arbetskamrater är ju också sena, julen varar absolut inte till påska. Även om en inställd jullunch nu blir en försenad jullunch. Men vi slipper julmaten.
1 dag sedan
Min lathet har räddat mig från mycket arbete!