Visar inlägg med etikett sen tar vi ledigt resten av dagen. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett sen tar vi ledigt resten av dagen. Visa alla inlägg

torsdag 27 januari 2011

Nu måste jag skynda mig!

Är lite sen. Ska iväg på jullunch. Här.
Men mina arbetskamrater är ju också sena, julen varar absolut inte till påska. Även om en inställd jullunch nu blir en försenad jullunch. Men vi slipper julmaten.