Visar inlägg med etikett sa jag knäckebröd?. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett sa jag knäckebröd?. Visa alla inlägg

torsdag 18 november 2010

Jag missbrukar

Hittar den här listan hos Fyra nyanser av rosa och jag känner att det här är något jag är skyldig alla mina läsare så jag tar också och listar mina missbruk. Håll i hatten, lås in barnen för här kommer mina tio i topp av missbruk.
1) Knäckebröd med fetaost! Jag skulle kunna leva på knäckebröd med fetaost, jag värmer det snabbt i ugnen så att osten smälter lite.  2) Knäckebröd med philadelpiaost och rökt lax! Jag skulle kunna leva på det också. Men det värmer jag inte i ugnen. 3) Knäckebröd med bregott och västerbottenost! Jag skulle kunna leva på det...     4) Grönt te.
5) Vindruvor.6) Svartpeppar. Till precis nästan allt.
7) Mina svarta jeans. Snart är de så utnötta att de faller sönder, jag måste verkligen handla nya innan det händer. 8) Böcker böcker böcker. Jag måste ha något att läsa varje dag 9) Alla produkter från Victoria Secret.
10) Vatten. Dricker det hela tiden, helst med bubblor i.