1 dag sedan
Visar inlägg med etikett så gott det ska bli jag ser redan fram emot det. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett så gott det ska bli jag ser redan fram emot det. Visa alla inlägg
söndag 9 januari 2011
Bloggträff igen!
Nu är det dags! Eller ja, inte direkt nu, i denna stund. Men den 23 januari är vi några stycken som tack vare Suzan, Ett dussin pannor att träffas på Sushikungen. Nu ska jag äntligen få äta stan, ja kanske Sveriges godaste sushi. Och jag har inte ätit sushi på över ett år. Men då, oj oj oj vad jag ska äta gott. Fru Venus, kommer du hit och äter sushi? Någon annan? Mejla Suzan på suzieppp@gmail.com och häng på du med!
Något att snacka om:
så gott det ska bli jag ser redan fram emot det
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
