Visar inlägg med etikett på vintern är det lättare att dölja bad hair day än på sommaren jag kanske får dra en kam genom kalufsen i alla fall. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett på vintern är det lättare att dölja bad hair day än på sommaren jag kanske får dra en kam genom kalufsen i alla fall. Visa alla inlägg

onsdag 23 april 2014

Förmiddagen, var det den som kom och gick?

Jag var tvungen att fixa en rad praktiska saker, och vips var förmiddagen över. Jag hade faktiskt tänkt ge mig ut och lufsa en stund. Det hade jag. Fast det kanske inte finns något egentligt hinder för att göra det nu istället? Nähä. Det ante mig.