1 dag sedan
Visar inlägg med etikett om en stund ska yngsta plocka fram glögg och pepparkakor och så ska vi fira första advent. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett om en stund ska yngsta plocka fram glögg och pepparkakor och så ska vi fira första advent. Visa alla inlägg
söndag 28 november 2010
Men jösses! kan det gå så fort?
Från frisk och pigg till förkyld och ont snabbare än en kålmask pruttar. Jag säger som jag gjort alla gånger hittills, det är falskt larm och imorgon är jag fit for fight igen och allt är som vanligt. Nästan allt. Äldsta stannar en kväll extra, för att slippa bli väckt av sin lillebror borta hos pappan. Det är vardagslyx för en Singelmamma! Och nästan gratis. Om man bortser från att äldsta har god aptit.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
