Jag tycker om att få en Award. Den här gången från både Stort och smått, och Livsnjutaren. Den här får jag för att jag bör uppmärksammas, och så har jag under 100 följare. Det sista är ju oerhört märkligt. Egentligen, att jag har några följare alls, alltså. Men jag är oerhört glad över varje följare, och skulle vilja ge alla varsin kram. Själv följer och ibland förföljer jag bloggar lite random. Några hittar du i min blogglista till höger, andra läser jag via just följandet. Jag ser när de skriver något nytt. Men ibland, just nu, känns det som om jag har lite väl många att hålla reda på. Jag har en bild av sommaren, balkongen, ljumma kvällar, ett glas gott vin och läsa i kapp på alla "mina" bloggar. Fast jag är urusel på att planera, och SMHI ger oss alltid värdelöst väder. Så vi får väl se hur det blir med det.
Men följande bloggerskor och enda manliga bloggare vill jag ge Awarden! Läs och njut.
Realisten - klok och väldigt rolig. Ofattbart att inte fler hänger henne i hasorna.
Petra som funderar - och hon gör det oftast med en oväntat knorr.
Tantaluran,- som med få ord får med mer innehåll än många andra
Bloggboken - En sjömansblogg, om bland annat husbåt, och insamlingar till Lettland (fast jag tror att han har fler följare än 100)
Lilla Blå, - jag tror att hon absolut har fler följare än 100 men hon får min award för att världen behöver henne.
1 dag sedan

