Visar inlägg med etikett om du är på konferens "smyg"jobbar du lite på ditt vanliga arbete eller koncentrerar du dig helt åt konferensen?. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett om du är på konferens "smyg"jobbar du lite på ditt vanliga arbete eller koncentrerar du dig helt åt konferensen?. Visa alla inlägg
Har du sovit gott? Det har jag, och länge! Jösses så länge. Och vilken frukost. Och jag håller mig väldigt alert hela dagen tack vare att det är så kallt i lokalen vi sitter i.
Flugbajs Jenny mothårs Falsk Zenkonst Litet barn i framstolen Fucking Tierp Lilla Trollet Klumpadumpa Slipa stavar Hus runt ekvatorn Lunka på mus Blogga ben Avtackning pension kort formulering BiskopOljaHärnösand