Visar inlägg med etikett om du är på konferens "smyg"jobbar du lite på ditt vanliga arbete eller koncentrerar du dig helt åt konferensen?. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett om du är på konferens "smyg"jobbar du lite på ditt vanliga arbete eller koncentrerar du dig helt åt konferensen?. Visa alla inlägg

torsdag 9 februari 2012

God förmiddag!

Har du sovit gott? Det har jag, och länge! Jösses så länge. Och vilken frukost. Och jag håller mig väldigt alert hela dagen tack vare att det är så kallt i lokalen vi sitter i.
Published with Blogger-droid v1.7.3