Visar inlägg med etikett ok det är skillnad på att lägga sig vid 22.30-tiden så där cirka istället för efter midnatt. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett ok det är skillnad på att lägga sig vid 22.30-tiden så där cirka istället för efter midnatt. Visa alla inlägg

tisdag 28 september 2010

Skillnaden på måndag och tisdagmorgon?

Inte ett dugg ju! Jag går och tränar idag också. Varför då kanske du undrar? För att jag kan naturligtvis. Och för att jag är så himla mycket piggare idag än igår eftersom jag gick och la mig så himla tidigt igår.