1 dag sedan
Visar inlägg med etikett och tusen tusen tack alla ni som grattat mig på födelsedagen ni är helt fantastiska. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett och tusen tusen tack alla ni som grattat mig på födelsedagen ni är helt fantastiska. Visa alla inlägg
fredag 7 januari 2011
Hallå!
Jag är uppe, vaken och jo väldigt, väldigt törstig. Den där cocacolan tar jag sista slurken av. Måste säga att det här var nog en av de roligaste födelsedagsfester jag varit på. Och jag är glad att den var min. Tack alla fantastiska vänner som kom och delade med er av era bästa sidor. Så himla skönt att kunna samla bästa vänner och veta att trots att alla inte känner varandra så blir det perfekt! Men jag undrar lite, när jag började festen hade jag sex flaskor champagne, som "starters" när alla gäster gått har jag kvar tre av mina, tre nya odruckna och ett gäng andra urdruckna bubbelflaskor, var ni alla spiknyktra när ni gick hem? Nåja, jag ska samla ihop det som idag inte är en lika glamorös Singelmamma, ta tonårsdottern i hand (lär nog knappast ske) och gå ut. Vi ska hämta ett paket till dottern, efterlängtade klänningar, som kanske, förhoppningsvis passar och kan tas med på semesterresan nästa vecka. Idag känns det som jag skulle behöva semester ett år. På återhörande.
Något att snacka om:
och tusen tusen tack alla ni som grattat mig på födelsedagen ni är helt fantastiska
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
